بی شک تا به حال برای شما پیش آمده است که متناسب با شغل خود، مجبور شوید در راستای بازاریابی تلفنی با مشتریان خویش تماس های غیر حضوری داشته باشید. احد از مشکلاتی که بعضی از فروشندگان با آن رو به رو هستند، تاثیر گذاری بر روی مشتریان خود در تماس های تلفنی می باشد.
بیشتر بخوانید: سه گام اساسی جهت مدیریت مشتریان ناراضی
در صورتی که در مکالمات تلفنی خویش احساس ناراحتی و نگرانی می نمایید، شاید فروش برای شما شغل مناسبی نباشد.
۱- هدف خویش را تعیین نماید: چه چیز را می خواهید به دست آورید؟
۲- سوالات خویش را حاضر نمایید: چه چیزی را می خواهید بپرسید؟
۳- پذیرش های خود را حاضر نمایید: پاسخ سوالات احتمالی را در ذهن داشته باشید.
۴- تمرین کنید: صدای خود را ضبط کرده و خویش را مورد ارزیابی قرار دهید.
۵- تجسم کنید: تصویر مشتری و یا شخصی سایر را در مقابل خویش قرار داده و انگاشت کنید با وی در حال مکالمه تلفنی هستید.
در اینفوگرافی پایین همگی هر آن چه برای فروش تلفنی به آن نیاز دارید به طور شرح دیتا شده است.
خلاصه اینفوگرافی پایین به شرح ذیل است:
بهترین زمان برای برقراری یک تماس تلفنی بین ساعت ۸ لغایت ۱۰ بامداد است.
بایستی یک عکس از مشتری فرضی خویش بر روی میزتان داشته باشید که بتوانید در طول انجام مکالمه به آن نگاه کنید.
با به کارگیری حرکات دست سعی کنید تن صدای خود را متناسب با مکالمه تغییر دهید.
موارد فوق تنها بخشی از اینفوگرافی ارائه شده است، در صورتی که هر نوع سوال و مشکلی در وابستگی با انجام یک مکالمه تلفنی برای شما وجود دارد، رهنمود می کنیم این اینفوگرافی را حتما مطالعه نمایید.
گوشی دو نمایشگره ۵۲۹ دلاری به بازار آمد
آزرا پوست انداخت؛ رونمایی از هیوندای آزرا ۲۰۲۰ فیسلیفت
اسپیکر سیری وارد مرحله تولید شده است
پشتیبانی از ویندوز ۱۰ موبایل فردا رسما پایان خواهد یافت
ساعت هوشمند Honor MagicWatch 2 با عمر باتری ۱۴ روزه رونمایی شد